Måndag- gym,

Jag är lite för kort, inte märkvärdigt snygg, inte onödigt rik, hon är fotokenik, lite längre än jag, kanske något för ung, hon som alla vill ha, hon är alldeles för bra! vilka chanser har jag!

Måndag . gick upp vid 1 för att käka lite, sen dra vidare till gymmet!
för ett Biceps/mage pass, så nu känns det verkligen att man har tränat, sjukt gött! :)
nyss kommit hem, har kollat på lite korpbowling =)
Nu sitter jag o kollar på Halmstad - Djurgården 3 poäng för att säkra kontraket! DAGS nu, orkar inte med någon ångest match i helgen, som man måste vinna!
SÅ KÄMPA DJURGÅRDEN! :)

hoppas ni har haft en bra måndag! :)

45

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag gick upp 5:55 :/

2011-10-17 @ 21:00:10
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser ju bra ut för DIF!! :) Sitter & kollar Malmö och får ju de små plingen.



Det gör vi nog alla. Det var en sjukt kul match :) Yes vi gjorde en stark säsong i år och fick vår bästa placering någonsin så det var roligt.



Jag har alltid spelat på mittfältet, just nu skadad!

2011-10-17 @ 21:01:54
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0