Helgen! 100%party

Hur ska man förklara denna helg?
helt galen!
Lördag, Drack massa alkohol i goda vännerslag!
sen vid 22 drog vi inte till krogen, börja dricka!
när vi kommer in träffar vi en av dom som äger 100%party,
Då fick vi följa med in till 100%PARTYCREW! fyfan vilka sköna människor!
Så satt där o drack, sen blir det RÖJ på dansgolvet! så vart en hela galen kväll!
100%PARTY IN MY HEART! helt sjukt!!
Nu ser vi fram i mot den 5 i karlstad! det kommer nog bli lika sjukt det! och just ja , och exakt 1 månad drar vi på partykryssnigen! UNDERBART!!!!


Jo denna söndag då?
Vid halv 3 tiden så var det Manchester Derby var galet taggad för en Seriefinal mellan dom 2 klubbarna!
men tyvärr mitt älskade United blev totalt utspelade av plastklubben :(
usch, vilken hemsk dag!

Sen Blev det Kolla på Djurgården - Gefle sista omgången för denna säsong i allsvenskan!
Ett härligt Avsked av Jonson och Dembo! Vilka ikoner <3
kommer bli tomt utan dom! oj vilken långt inlägg! snart blir det jobba lite ! sen soooova!! :)
sen börjar vi om på en ny vecka!

Hoppas ni har haft en bra helg! vi höres!

4




HEY HEY DEMBO TOURRAY!
FINNS BARA EN MATTIAS JONSON!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det låter galet och väldigt roligt. Det var ett tag sedan jag var ute nu faktiskt. Har inte ens varit med ute när killen jobbat på nån klubb, är lite festtrött efter en sjuk sommar!



Haha jag får ragga upp nya vänner helt enkelt! :P



Jo men det gör ju jag med, man följer ändå SITT lag liksom men kvaliteten på svensk fotboll är inte så bra. Kanske därför allsvenkan alltid är spännande dock för allt kan hända i princip :P

Absolut och jag är så glad att Susanne fick komma in i truppen, det är hon värd. Hedvig har ju varit i målet ett tag och Antonia.. där snackar vi framtidens superstar, hon är fantastisk och jag längtar tills hon får sitt riktiga genombrott i landslaget när alla ser de där sjuka dribblingarna hon visade upp i allsvenskan och på alla träningar innan hon flyttade till Tyskland, det är en sjuk talang! Men så är hon fortfarande väldigt ung.



Haha ja, supporter ända in i hjärtat.. det är rätt personligt ändå :) Det är ju jag som får ta smällen om de förlorar.. men gör dem det stannar jag några extra dagar i Göteborg haha.



Helgen var jättebra, var iväg och coachade mitt F14 lag i deras första SM-spel. Din var med bra va kan jag nästan läsa mellan raderan? :)

2011-10-24 @ 12:07:55
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

- haha :)!

2011-10-24 @ 14:57:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

lät ju helt underbart kul! en riktig grabbhelg med andra ord

2011-10-24 @ 15:29:11
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0