Funny

Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade honom att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller ej

- Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det då?
- En bil svarar jag
- Ja. Men en Mercedes, Audi eller BMW?
... - Ingen aning.
- Då är du full!

Om du möter ett lyse då?
- En mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
- Ingen aning.
- Alltså är du full!

Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad är det då?

- En prostituerad svara polisen.
- Ja men är det din dotter, fru eller mor?

Sen dess har jag inget körkort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0