Dagens låt!

Så har man inte skrivit på ett tag igen!
så därför är det dags att lägga upp dagens låt!
Ja o då väljer jag lägga upp, Håkan <3
Låten är magiskt! den är perfekt!



släng ner nyckeln min fina
och få mig av den här jävla gatan
har stått i regnet så länge att jag börjat krympa
att drunkna är inte så illa
om det får en att drömma och hoppas på
att en seglande båt ska komma

och vi går ut och brinner upp i natten

och skyller allting på våra fyllehuven
undanflykter och självanklagan
jag ser domen i dina ögon
jag ser domen i dina ögon

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är så bra!! :)



Ja det var en riktigt grym fest, sjukt kul!



Allt är bra.. lite förkyld. Själv?



Haha ja men eller hur? Galna! Skulle aldrig ställa mig i ett handbollsmål, 100+ km/h är inte gött att få på sig alltså. Jag var alltid livrädd under VM bara att gå förbi uppvärmningarna nere på plan när typ fransmännen PASSADE så när de skjuter hade jag fan INTE stått där haha. Bandymålvakter är ju ännu knäppare.. det är ännu värre!

2011-11-02 @ 20:36:16
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Jennifer

as bra låt!

2011-11-13 @ 01:43:40
URL: http://tofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0