Vad gör du just nu ? :P

Namn: Robin Green

Gör just nu:
Lyssnar på Chris Medina - What are words <3

Är klockan just nu: 05:20

Vilken tid lägger du dig: Om en stund faktiskt ;)

När kliver du upp: typ mellan:
Varierar från dag till dag faktiskt, men idag blir det nog sova länge ;)

Vad tycker du om dagens väder: Halvstorm + regn ,vad tror ni ? :/

Hunnit tröttna på frågorna: Ett par till hinner jag nog med ;P

Vad vill du göra nu: Duscha sen sova faktiskt ;)

Kommer du göra något av det du vill: Nope blir en väldigt slappdag,

Efternamn: Green FTW!

Ålder: 24

Längd: 177cm över jorden

Vikt: I dont know! på väg neråt iallafall

Ögonfärg: gröna!

Hårfärg: Brunt,

Syskon: Mammas sida: 2 st sen pappas sida: 6 så 8 blir svaret!

Husdjur: nope!

Bor: House

Sjukdomar: Nej nej nej ;P

Hälsa: Väldigt bra förtillfället

Telefon: Samsung :p

Musiksmak: Rap,hiphop,Dance typ Radio musik allätare kan man säga ;)

Klädstil: Sooooft =) mjukis

Favortirätt: Taco , finns det något godare att äta, nej nej ;)

Tre frukter du tycker om: Hm bra fråga :P

Dricker helst: Vatten ,Coca cola, helgerna AlkoooohooolllLLl ;D

Gillar med dig själv: Att jag är Mig själv och ingen kommer någonsin kunna trampa ner mig!

Hatar med dig själv: Att jag inte är bäst på allt ;) hm finns väl alltid något:p

Göra i sommar: Leva livet! ÄGA ALLT! 5 Veckors underbara semester! Festival och massa annat galet!

Tycker om vintern: Bra och dålig! rätt mysigt ändå,

Tycker om sommaren: Sol vind o vatten , :) alkohol och massa KÄRLEK!

Våren: Jag fyller åååår ;D

Hösten: Grått o trist :( dööö typ

Har några kompisar: Troligtvis JA!

Några fiender: Kanske! enemy down :P

Flyttat någon gång: jarå!

Ser på tv: bara filmer när man ska sova typ, annars kan man ju typ se allt via datorn!

Sjukhusbesök: nej

Tycker du om sjukhus: Skiiiit

Doktor besök: aldrig

Tandläkarbesök: DYRRT ?

Tycker du om tandläkaren: Rätt så coolt fakiskt!

Göra idag: Sova! Sen slappa kolla film blogg osv!

Gjorde igår: Jobba, Sov , Gymmade, och bara tog det lungt resten av dag/kvällen lite film osv!

Favoritfilm:_ Beck, Wallander och The blindside

Favoritserie: One Tree hill och Prison Break!

Favoritlåt: Finns massor jag skulle kunna välja mellan men får säga Eric Amarillo - Om sanning ska fram

Favoritlag: Djurgården, Manchester United, Inter!

Orkar jag inte mer, :p godnatt hoppas ni får en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0