T()rsdag!

Torsdag brukar inte bli så spännande! bara invänta hockeyvm ikväll, Canada - Ryssland kommer bli en jävla bra match, kommer bli den första matchen jag ser i detta vm, så får se hur det går, hoppas ju så klart på ryssarna, men tror canada kommer vinna ;)Nu blir det Dunka lite musik och kolla när Liam min gudson aka Messi jr spelar fifa och kolla när han äger ;)
3


Du har alltid haft en kraft nog att tända min låga
och resultatet utav valet det blev brännande tårar
Jag har kämpat och lovat att aldrig lämna dig sårad
och jag står fast som ett berg i cement för oss båda
Du är min ängel från ovan, jag kommer upp i min satellit
försöker skjuta ner mig men för dig tar jag ett magasin men jag sviker dig aldrig, är ju för svag för dig, jag är en soldat för dig

Grym text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0