Putte i parken

Idag släppte Putte i Parken 2 nya bandsläpp Adam Tensta och Mohombi
2 grymma bandsläpp och schemat ser galet bra ut!
Lördagen kommer bli galen med

Håkan Hellström,Adam Tensta,Mohombi,Maskinen och movits!, den kväller kommer verkligen bli galen ;)

så 6-9 juli kommer bli galet!

Skriver ner dom Artiserna jag kommer eventuellt se på PIP är ;)

Håkan Hellström,Adam Tensta,Mohombi,Maskinen,movits,Ke$ha,Veronica Maggio, Daniel Adams Ray,Far east movement,Looptroop Rockers,Dead by april,Paramore,The Ark,Miss Li,Tove Styrke,Dia Psalma, Nationalteatern,Rasmus Seebach, Finns säker några mer, men som sagt dom här 4 dagarna kommer bli galet och jag ser redan framimot det ;)



Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Du är inte den enda som är fast i det träsket :) Många är där. Man kan ta sig därifrån om man verkligen vill. Jag klarade det och jag var verkligen fast :)

2011-05-19 @ 19:35:46
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0