Midsommar i smögen!

Firade midsommar i smögen :)
vart en underbart grym resa med lite sömn och massa alkohol
och midsommardagen var det sol hela dagen och jätte varmt och
nu är med röd i pannen strax under halsen armar och ben, så nu blir det
att smörja in sig några dagar, men jävlar vad det känns,
åkte neråt mot smögen i tordags jag kimmmen linus och mikaela, blev fullt drag direkt på mig och kimmmen, dock så campade vi på en rastplats utanför grebbestad första natten, och jag o kimmmen var inte specielt bra på att slå upp tältet inte när båda är hyggligt fulla :P
hahaha!
men vid halv 12 på fredagen checkade vi in på SMÖGEN CAMPING! :)
Grym helg, sen träffa vi massa andra degerforsare på camping som vi festade med!

några bilder från bilfärden ner!

gf
yty
Kimmmen o jag!
6
Kimmmen ;)
5445
glad chey!
234234
YEAH!

Hoppas ni haft en bra midsommar! ÖLBRILLOR PPÅ!!!!


Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Midsommar va lugn och skön. Kan inte klaga :)

2011-06-27 @ 07:09:51
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0