Snart snart snart! PART 2

Snart är det dags, Det är verkligen hur kul som helst när man går runt och räknar ner till någonting,
när man går runt o tänker på det, och hur mycket man längtar till det, och snart är det dags
2 dagar kvar ! 2 gympass kvar ett Jobbpass kvar Sen smäller det ! KÖR BARA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Hoppas dessa 2 underbara dagar går fort :):) jag vill ha torsdag nu !

Förövrigt spelade vi i FFFF bowlingmatch och vann våran 3 e raka och ligger nu 4 i tabelln. 4 poäng upp till serieledarna :) som vi möter på måndag! kommer bli en hård och härlig drabbning :)  men det tänker vi inte på förens det är dags!

förövrigt så sitter jag o lyssnar på kent igen :) amazing !


Hallå… Hallå igen
Svara mig snälla svara är det nån här?
Hallå… är du kvar än?
Om du vågar knysta så skriker jag högre
än vad två öron klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0