Söndag!

Vakna med att dra ner till Lokal krog stället och kollade på Fotboll med 2 goda vänner och åt en bit mat!
Chelsea - liverpool . satsa 100 kr på att liverpool skulle vinna 6 gånger i odds! så vart en härlig vinst på 600 kr !
drog hem till min kusin en snabbis hjälpte han lite en grej! hem och satte mig o kolla på fotboll igen ;)

nyss har jag kollat på solsidan, det programet som går nästa vecka på TV :p skönt o vara 1 vecka för tv hela tiden ;)
Sitter även o kollar på Super bowl finalen,  Galet segt, även tråkig sport, men satsa 300 kr på GREEN BAY PACKERS!!!! ... och dom leder efter halva matchen , bara 2 timmar kvar av matchen jag är sjukt trött o vill sova :p men får vänta på att det ska ta slut :)
har nu varit sjuk i 1 vecka galet segt, men återgår till o jobba om 24 timmar igen, skönt o röra lite på sig igen :)

dags o kolla vidare! ha re super!
eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0