Soft onsdag!

Soft onsdag !
Sov till typ 15:30 , sen gick upp o tog det lungt, chilla lite med musik ;)
sen kom det lite släktingar, för min lillebror fyller 18 :)
Så det blev det Smörgåstårta och Kladdkaka, sjukt gött :):)

sen drog vi ner till Coop! och spela på lite tips, som gick åt helvete,

sen slössa jag lite tid med att kolla på fotboll , Arsenal - Barcelona, gillar inget av lagen, men hoppas på att Arsenal skulle vinna, och det gjorde dom med 2-1 , så får hoppas dom håller i returen om några veckor,

sen vart det lite Bilåkning med sofie! Trevligt ;)

nu har jag slösat en stund med att kolla på en värdelös film, Filmen PUSS, svensk film, se den inte, den suger !! ;)

snart dags o jobba, sen sov! GODNATT!

DIF!

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

DIF!

2011-02-17 @ 19:02:02
URL: http://kungevve.se
Postat av: Anonym

Ja det va trevlans!

"Blinddate är viktigt, jag är ju blind!" HAHAHAHA

2011-02-18 @ 02:23:06
URL: http://asofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0