Arg!

Jag blir så jävla förbannad , när det inte är bråk på derby så ska man hitta något annat o göra värsta skandal rubriker om!
frågan är ju vem som egentligen vill förstöra sthlms hockeyn ? Vi Fans eller Media!

Efter gårdagens läktarskandal i Globen tror jag inte längre att det finns något hopp. I fortsättningen får derbymatcherna spelas utan publik och generera båda klubbarna tre minuspoäng redan innan nedsläpp. Jag menar, våldsamheter och upplopp är en sak, men igår togs det till en helt ny nivå. Jag citerar Dagens Nyheter:

"Djurgårdens klack gjorde bort sig redan innan match och störde Tommy Nilsson under hela nationalsången."

Här kommer Tommy Nilsson, denne nationalskald och ex-svärson till självaste Lill-Babs, till Globen för att sjunga vår svenska nationalhymn från 1844. Och så blir han störd, inte bara under delar av framförandet, utan som DN skriver: under hela nationalsången.

Ett stort tack till DN:s utsände, som enligt obekräftade källor rapporterade från matchen iklädd folkdräkt, för att han vågar uppmärksamma detta gigantiska övertramp.

VA FAN E DETTA LIKSOM?
Stor grej att göra som en stor skandal, nej det är det verkligen, vi är bort fans, inte våran sak om inte 7000 gnagare + någon fjant i mic som sjunger ut i varje högtalare kan överrösta 1500 djurgårdare!
nej så stor fet skandal till DN , JÄVLA PAJAS TIDNING!

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

"Efter gårdagens läktarskandal i Globen tror jag inte längre att det finns något hopp. I fortsättningen får derbymatcherna spelas utan publik och generera båda klubbarna tre minuspoäng redan innan nedsläpp."



Det gör inget, det blir ju ändå inga fler derbyn när AIK åker ut ;)

2011-02-16 @ 17:27:14
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0