Helg blev måndag!"

Efter en awesome helg, med förkrök hos idag i lördags med utgång på statt! sen efterfest hos edlund! :)
söndagen var man bakis, framförallt när man kommer hem klockan 7 jävligt full på morgon ;)
men vid 5 drog jag o kolla fotboll hos min bästa kompis:p
Manchester United - Arsenal 8-2 :) jag var jävligt nöjd men inte kimmmen ;P
hahaha!

nu är det måndag och har nyss kommit hem från jobbet, nu blir det en dusch o lite friidrottsvm innan man somnar :)

34Ida tjatade så! Ta kort på mig ;)

343434Jocke läser slitz :P

23234234GLORY GLORY MAN UNITED!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 06:09:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0