Snö

Första Snö som ligger kvar för stunden kom inatt :] vad ska man säga, snö är väll rätt mysigt ioförsig, men för mig som jobbar ute på nätterna hoppas man inte på för mycket snö, men snö får det allt vara, är väldigt mysigt på något sätt :)

Fredag i dag, Skönt bara 1 natt kvar och jobba innan man får en dags ledig =) Tro om man ska gå ut på lördag? eller vara nykter som förra helgen :) har inte riktigt bestämt mig, i sånna fall måste man hitta en bra för-fest , för natten blir det väll nightshift och det är ju inte det roligaste stället!

men men först är det fredag , tro vad som händer denna dag? göra snöänglar om snön är kvar :)

Tänkte Lista Några Bra låtar som jag inte kan sluta lyssna på !

Oskar Linnros - Från och med du , Världens bästa låt <3
Eminem&Rihanna - Love the way you lie
Robyn - Hang with me
R.Kelly - The World´s greatest
Hurts - Wonderful life
Norlie&KKV - Can i be the on
Bruno Mars - just the way you are
James blunt - stay the night
Daniel Adams Ray - Gubben i lådan

Där har vi 9 Låtar som går runt på spotify,

godnatt på er =) ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Linda

tack! hehe ja hoppas jag med på, dock är jag back så brukar inte bli så mycket mål :p



bra lista där du!!

2010-10-22 @ 15:57:47
URL: http://iinda.blogg.se/
Postat av: Idarmargrethe

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-10-27 @ 12:00:56
URL: http://idarmargrethe.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0