Saker som gör livet lite lättare!

Mitt liv har nyss varit nere i botten, När livet var skit och man inte orkade leva längre, men då finns det alltid något som gör en glad , någon som alltid finns där ! tänkte lista upp några saker,person osv som gör livet enklare!

1. Familj vänner och släkt!

2. Djurgården , Att Kärlek till ett lag kan vara så stark! Ett liv utan djurgården skulle nog inte finnas

3. Kimmmen * Bästa Vän som alltid finns där. En Person som alltid ställer upp. Kan nog inte förklara hur mycket du betyder för mig, jag älskar dej

4. Alkohol, Att ta till Alkohol när man är nere är inte alltid bra, men det fick mig o glömma saker och fick mig få lite ro i kroppen

5. Fifakvällar med Mina 3 vänner Jan Henke och Jocke , 3 sjukt bra vänner . tack för att ni finns!

6. Melissa Horn, Måste ha Världens finaste sångröst. Melissa Horn - Hanna  En stark låt , som fick mig att fäll många tårar!

7. Malin Furuskoog, Du är en otroligt underbar människa, som fick mig inse saker, Du är nog bland dom finaste människa som finns, och din sångröst är amazing tack för att du finns

8. Fester , krogen osv :)

9. GunGame Nätter med min Goda Vän Tifa =)

10. TACK ALLA NI ANDRA SOM FINNS <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härligt att se att det går framåt grenis bubbis =)

2010-10-20 @ 07:54:10
URL: http://jenniferalfredsson.devote.se/
Postat av: ZoNKan

haha härligt green :D

2010-10-20 @ 19:33:36
Postat av: tifa

Älskar dig gubben! <3

2010-10-21 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0