Helg! =)

Så nu har man jobbat klart för veckan, sista natten ute , Var inte för kallt eller för varmt! men när man precis skulle börja , kom världens skur med hagel och det bara öste ner! KUL TÄNKTE MAN !! men gick för efter en stund, i slutet börja det regna också, så det var ingen höjdarnatt direkt!

igår Fredag avslutades med en som alltid lika Trevlig fifa-kväll med Henke jocke och Jan =) bra spel och mycket skitsnack som vanligt =) annars hände det inte mycket igår faktiskt, var till karlskoga och gjorde mig av med en del av mitt förra liv! , Kommer du inte ångra dig? ni kanske blir ihop igen ? , Aldrig kommer inte hända!!!

I dag tänkte jag nu sova några timmar, sen dra ner och kolla på lite innebandy,  Innebandy är ju efter fotboll den roligaste sporten och hålla på med, så det ska bli kul och se om det blir något skön lir =) , annars så har jag bestämmt mig för att FEEEEEESTA I DAG =) Så NU KÖR VI , I KVÄLL SKA VI INTE SPOTTA I NÅGRA GLAS =)

HÖR AV ER OM NI SKA FESTA SÅ KANSKE VI KAN STYRA NÅGOT SUPER KUL NÅNSTANS!

Trevlig helg , sup och svälj !!


<

Kommentarer
Postat av: Emma

Sup o svälj :D haha. Fin bild, du ser så lycklig ut :D

2010-11-16 @ 10:42:43
URL: http://emmalinneacecilia.devote.se/
Postat av: Emma

tack söta du :)

2010-11-16 @ 16:05:56
URL: http://emmalinneacecilia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0