BloggAfton

Har skaffat en bloggJävel för att skriva av mig lite! :)

Min Sömn varierar just nu pga att jag har haft en jävla hosta i flera dagar men börjar bli bättre nu :P
Annars fortsätter livet gå på som vanligt, Dagarna kommer Dagarna går!

Har Startat om livet Nu, Med mindre Socker och alkohol " hö hö " :)
gått ner runt 3 kilo på 2 veckor så det är skönt och om 1 vecka så börjar man
troligtvis träna på gym igen, kommer bli skönt att komma igång igen efter 4 års icke gymmande :P

Kvällen höjdpunkt blir nog Lite sällskap bästa programmet på måndagar :)

ne nu blir det musik och försöka få bort DIG och din falskhet ur min hjärna!


Kommentarer
Postat av: sarah

Nämen haru också hittat in i blöggvärlden nightshiftgreeeeen ;)

2010-10-18 @ 20:05:21
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0