Tråk-lista!

Namn: Robin
Gör just nu: Lyssar på Daniel Adams Ray - Lilla Lady och skriver denna lista!
Är klockan just nu: 05:55 wie!
Vilken tid lägger du dig: typ strax!
När kliver du upp: typ mellan 13-16 =)
Vad tycker du om dagens väder: Snö o kallt i love it * noot *
Hunnit tröttna på frågorna: Ja för fan Ta sluta
Vad vill du göra nu: Hålla om dej <3 you know how you are=) och Festa järnet
Kommer du göra något av det du vill: Inte i dag tyvärr :(  eller festa kommer jag nog göra så ;)
Efternamn: Green FTW!
Ålder: 23
Längd: 177cm över jorden
Vikt: I dont know!
Ögonfärg: gröna!
Hårfärg: Brunt,
Syskon: Mammas sida: 2 st sen pappas sida: 6 så 8 blir svaret!
Husdjur: Dog!
Bor: House
Sjukdomar: Lite galen i bland bara :)
Hälsa: På röst väg faktiskt!
Telefon: Samsung bla bla bla typ!
Musiksmak: Rap,hiphop,Dance typ Radio musik
Klädstil: Sooooft =)
Favortirätt: Taco =)
Tre frukter du tycker om: Hm bra fråga :P
Dricker helst: Vatten ,Coca cola, helgerna AlkoooohooolllLLl ;D
Gillar med dig själv: Att jag är Mig själv och ingen kommer någonsin kunna trampa ner mig!
Hatar med dig själv: Att jag inte är bäst på allt ;)
Göra i sommar: Leva livet! ÄGA ALLT! 5 Veckors underbara semester!
Tycker om vintern: Bra och dålig! rätt mysigt ändå,
Tycker om sommaren: Sol vind o vatten , :)
Våren: Jag fyller åååår ;D
Hösten: Grått o trist :( dööö typ
Har några kompisar: Troligtvis JA!
Några fiender: Kanske! enemy down :P
Flyttat någon gång: jarå!
Ser på tv: bara filmer när man ska sova typ, annars kan man ju typ se allt via datorn!
Sjukhusbesök: nej
Tycker du om sjukhus: Skiiiit
Doktor besök: aldrig
Tandläkarbesök: DYRRT ?
Tycker du om tandläkaren: Rätt så coolt fakiskt!
Göra idag: Sova!Festa! typ!
Gjorde igår: Jobba, Sov , Gymmade, och bara tog det lungt resten av dag/kvällen

Sen drar vi lite gamla bilder på det!

a a

Kommentarer
Postat av: Jennifer, Jeffa, Jeffi, Bästa, Coolaste, Kungen

Affirmative!

2010-11-27 @ 12:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0