Omotiverad

Känner mig väldigt Omotiverad till allt just nu, Känns som man står och stampar på samma ställe hela tiden.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Just nu vill jag bara åka bort o tänka på annat för ett tag,
Just nu längtar man till Sommaren 2011, och 5 veckors underbar semester! men det känns väldigt långt bort för tillfället för ute faller snö , och det går väll snart upp till knäna, TA MIG BORT HÄRIFRÅN NU , bara för en dag bara för 1 vecka bara för 1 månad, föralltid? Just nu skulle jag vilja vara hos dig :$

Snart är jul också, har nog alltid hatat julen kommer nog alltid göra, Man får hoppas att man kanske får något roligt,man ska äta den inte allt för goda julmaten! men tur att man kan dricka sig full i allafall :)

Ska väll ta en varmdusch och sen hoppa ner i sängen och slå på en dålig film och hoppas man somnar fort, för klockan 13:00 Kommer Oskar Linnros sjunga för mig och vill att jag ska gå upp och fixa iordning inför gymmet!
och man kan ju alltid hoppas att man blir på bättre humör och är hel taggad för ett grymt gympass!

Godnatt eller Godmorgon , ha en bra dag :)

I want you to
Follow me all over the world
And you won't even notice what hit you babe
Just follow me all over the world
And life will never treat you the same again
'Cause I jump like this, will mess you up
But I can't do less then this
Just follow me all over the world
And life won't treat you so bad

Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Sån negativt du skriver!

Vänd på de så de blir positivt istället.



Tack btw. Hoppas också jag får lägenhet och kan flytta in i nästa vecka. Får nästan lite panik nu bara för det :D

2010-11-25 @ 17:36:08
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0