Natt inlägg!

Klockan är nu 06:08 och snart dags att gå och lägg sig :)

i går så var det gym sen hem och vila lite, sen senare på kvällen drog jag ner o lira fifa med henke o jan :) , avslutade snyggt med att spöa båda 2 :) härligt, sen när jag kom hem vart det lite CS spel och sen kolla jag på Kommissarie.Späck Var nog bland dom sämsta filmer jag har någonsin sätt, och då gillar jag ändå svenska filmer,
men den var verkligen kass!

så kom hem från jobbet nyss och nu ny dushad och klar, jo när man är ute och jobbar natt så springer man runt för sig själv och tänker på massa saker i natt gick tankar till vänner och vilka som verkligen är ens kompis som alltid skulle ställa upp, jag vet ju vilka som alltid skulle ställa upp,fick man ju bevis på för några månader sen, i bland är man rädd att förlora en bra vän som man gillar att umgås med, ibland saknar man gamla goda tider med vänner som inte umgås med längre tyvärr, man tappar mer o mer vänner så var rädd om dom du har och dom du verkligen litar på ! nu ska jag kolla på beck nr 9 , har kollat på 8 filmer på 2 veckor, lägger mig och slår på en beck film när jag ska sova, i bland somnar jag så fort så att jag sätter på samma film natten efter :P , så har kommit till nr 9 nu, kanske hinner klart alla 26 till JUL :)

Vi höres senare! godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0