Dream!

Klockan är nu 04:32 sitter o tänker på varför jag är uppe borde gå och sova i en skön säng nu, så tänker göra det snart, men ska bara skriva av mig lite ,Lördag har spenderat hos henke där vi lira lite fifa blev ett par matcher, Jag henke jocke jimmy sen johan som var där o tjata o drack öl typ ;) men gick inte riktigt min väg i kväll, bara ta ny tag kommer fler fifa matcher fram över :p när jag kom hem vart det lite CS Spelande som vanligt :)

Sen blev det filmtajm kollade på Draktränaren, riktigt bra film faktiskt =) någon som har sätt den

http://www.youtube.com/watch?v=FrCka1bFQ5A

nu sitter man och lyssnar på lite gammal god musik

Vi har vilat under stjärnor i väntan på batall
Vakna har vi vilat i en kall novembernatt
Nu tövar vist en gryning denna mist vill icke fly
Reser hem i tankar på min gård

Där under samma stjärnor sovit har min Viv
I gryningen hon vaknar och börjar dagens slit
Hon är en vacker kvinna men tungt är hennes liv
Och snart så fryser marken hård


sjukt grym, THULE :)
men nu ska jag väll sova! o hoppas man får prata med en vis person i morrn :)

ha det gött så länge! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0