blabla!

Helgen var härlig!  börja med att Gå upp och dricka och kolla på hockey, sen drog jag vidare till coookie o förfesta med massa folk , massa snack och lite sång o alltmänt trevligt innan vi åkte in till nightshift, väl där så var man på dansgolvet hela kvällen , var verkligen ett bra drag, så kan faktiskt säga att det var nog den bästa nightshiftkvällen någonsin!

söndag : Skönstart på dagen var Bakis o skakis hade knappt sovit på natten ;);) , vid 11 var det menning att jag skulle dra med jocke o henke in till karlstad och julshoppa! dom hämta upp mig i karlskoga, lite yrande och lite fel i kommunikationen så stog jag o frös vid konsum medans dom var vid ett annat konsum och mitt i snöstormen så kändes det som jag skulle dö , bakis o jävlig, men till sista hitta vi varandra!

Väl inne i karlstad så börja vi med att dra och äta på Subway gött gött :) sen drog vi och handla gymhandskar , sen vidare till HM och handla massa presentkort! Vi avslutade karlstad trippen med att Toys R us och där vart man drygt 500 kr fattigare ;P Henke Svenskarallyt Gustafsson parerade en väldigt bra slapp , vi var väll rätt nära att hamn i diket! haha,

IDag måndag har nyss betalat massa räkningar och nu blir det sova
Klockan 14:00 Så drar jag o henke in till karlskoga och ska köpa förköp till nightshift på juldagen, kommer bli årets partydag , kommer nog bli galet, sen drar vi nog ner till bowlan och spelar lite, kan behövas lite träning så vi kan klättra lite nu ;)
sen senare i kväll vid 21:00 är det

el Clásico


Årets match? =)
blir och bänka sig hos kimmmen! HALA MADRID!

ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Har en frågestund inne på min blogg :) Kika gärna in och ställ din personliga fråga ! Kram //sandra

2010-11-29 @ 13:07:02
URL: http://angelbynight.blogg.se/
Postat av: sandra. wicked.

Tack tack :)



En pik: Gött att Barcelona drog hem en så klockren seger. haha :D

2010-11-30 @ 01:45:42
URL: http://angelbynight.blogg.se/
Postat av: sandra. wicked.

Spelar man riktigt bra så är man också värd en seger :)

2010-11-30 @ 08:36:33
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0