Trött! Derbyday Djurgården <3

Fyfan vad trött jag är! har varit ute och jobbat i över 4 timmar och är helt trött i bena :/ och sen så har jag enorm träningvärk i vänster biceps/triceps! kommer bli gött att gå till gymmet om några timmar!

idag är det Onsdag är en viktig dag! först nu ska jag sova några timmar, sen tagga om för att dra till gymmet och göra veckans andra pass och sista ! sen efter det hem och ladda upp inför hockey-Derbyt!

A*k - Super Djurgården ! Denna match är sjukt viktig , vi har förlorat dom 2 första matcherna iår mot dom, så det finns inte vi ska förlora något mer! SÅ NU ÄR DET LADDNING SOM GÄLLER HELA Dagen!
Kan nog inte beskriva i ord hur mycket jag avskyr aik!

Djurgården är passion Kärlek och allt här i livet!

Vi älskar djurgåååården <3
aa


Kommentarer
Postat av: emelie

[sry för sent svar!]

sv: TACK så mkt! :D:D

2010-12-22 @ 14:36:20
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0