aj aj aj mitt huvud!

Bakis söndag! jo tack fan för det :$ aldrig mer dricka sprit? den har ni hört förut va? hahaha
fyfan vart kanske lite mycket igår!

Gick upp efter 4, kände mig febrig och hängig, men börja dricka typ direkt
runt 6 drog jag till syrran för att äta julmiddad o dricka alkohol med släkten och närmsta vännerna! stanna där typ 1 timme, så hann inte ens öppna mitt packet! drog upp till malin och förfestade där med ett härligt glatt gäng :) så där vart man fullare o fullare! sen efter 22 drog jag o kihlberg in till nightshift ! tack jocke för att du körde in oss :)
väll där vart det som vanligt mer dricka och mycket dansande! :) så var en lyckad kväll igen ;) underbart! sen vid 3 på natten drog jag hem o efterfestad hos syrran till halv 5 sen fick jag nog !

idag mår man inte bra :$ så nu blir det MAT, SEN CHIPS O DIP ! GODIS , COLA OCH ONE TREE HILL HELA KVÄLLEN/NATTEN! vi hörs i nästa liv!

ps: ska inte lägga ner energi på folk som inte är värda det, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0